W E L C O M E T O M Y W O R L D

Sunday, August 14, 2011

...Dalam Bulan Puasa

puasa.. puasa.. puasa.. yes.. bulan puasa dtg lg... arini dah masuk 14 ari semua umat islam berpuasa.. aku pun pose r gak... ;)
aktiviti aku bln pose ni x meriah pun.. lps sahur tito, lps tito bangun, lps bangun pg maen game kat rumah alan dgn mad n the geng.. pastu ptg2 kalo rajin aku pg bazaar... (NO MORE FOOTBALL/FUTSAL!)



pastu kalo aku rajin, aku pg r FRIM tlg makcik aku niaga bazaar die dkt tp padang tu.. ok r.. MASYUK!!!
siyesly kalo aku xde keje nak buat, aku BOSAN giler... msti aku akn cr keje... kalo xde gak mule r aku gile meroyan kat rumah... basuh moto aku r, kaco kucing2 aku tito r, MENYENGAL dgn Arin pun yeee!!! :P





sooo itu jew r aktiviti aku di siang hari... malam plak pg surau Kg Melayu ni buat terawh... hhahahaahaa buat 8 sudah.. aku bese buat 20 bl dah LAAAASSSSST DAY!!! :P

p/s: "korang jgn r sebok sgt n kusyuk sgt buat yg SUNAT dan yg WAJIB dilupakan"

-]\[-

No comments:

Post a Comment